Terugbetalingsbeleid

Retourneren

Ons beleid duurt 90 dagen. Als er 90 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, hoeft uw product niet ongeopend te zijn. Zelfs geopende producten kunnen worden geretourneerd.

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Restitutie (indien van toepassing)
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)
Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even tot 10 werkdagen duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@fenitas.nl.

Omruilen (indien van toepassing)
Als u uw product wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail op info@fenitas.nl. Wij leveren u dan een gratis retourlabel. Stuur je artikel naar: Fenitas t.a.v. Retouren, Hooiweg 11, 5165 NL Waspik, Nederland. 

Wij betalen ook de verzendkosten van uw bestelling terug.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel verzendt van meer dan €75, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

×